اس ام اس
عضویت در سایت
- برای مطلع شدن از اضافه شدن مطالب جدید به سایت در خبرنامه عضو شوید .
محل کد خبرنامه
مطالب قبلی
نویسندگان وبلاگ
لوگو دوستان

لوگو دوستان
جستجو در وبلاگ

آرشیو وبلاگ

» اس ام اس


نه زخم است ... نه سوختگی ... انگشتانم اگر باند پیچ است...
همه ی نخ هایی است که بسته بودم... تا یادم باشد چطور فراموش شدم ...!!!








تــنهـــ ــا نــشستــ ــه‌اے
چـــــاے مے ‌نـــوشے ،
و بــــغـــض مے کــنے ،
سیگار مے کشے ,
هیــ ــچ‌ کـــس تــ ــو را بــــه یـــاد نــــمــے‌آورد !!!!







من هر روز تلاش می کنم که در خاطرم بماند
و تو هر روز تلاش می کنی که فراموش کنی
چه بلاتکلیفند خاطراتمان !!!






تنها عضوی در بدن که کنترلش کامل در اختیار خودشه ،دله...!







خدا به فرشته ها شعور داد
بدون شهوت،
به حیوان ها شهوت داد
بدون شعور
و به انسان
هر دو را،
انسانی که شعورش بر شهوتش غلبه کند
از فرشته ها بالاتر است،
و انسانی که شهوتش بر شعورش غلبه کند
از حیوان.....پـسـت تر








گیرم که باخته ام !!! اما کسی جرات ندارد به من دست بزند یا از صفحه بازی بیرونم بیندازد، شوخی نیست من شاه شطرنجم !!!
تخریب می کنم آنچه را که نمی توانم باب میلم بسازم...
آرزو طلب نمیكنم، آرزو میسازم...
لزومی ندارد من همانی باشم که تو فکر می کنی ، من همانی ام که حتی فکرش را هم نمی توانی بکنی ...
لبخند می زنم و او فکر میکند بازی را برده ، هرگز نمی فهمد با هر کسیرقابت نمی کنم...
زانو نمی زنم، حتی اگر سقف آسمان ، کوتاهتر از قد من باشد !
زانو نمیزنم، حتی اگر تمام مردم دنیا روی زانوهایشان راه بروند !
من زانو نمیزنم...
درگیر من نشو، همـدم نمیشوم









شبیه کسی شده ام
که پشت دود سیگارشب با خود می گوید
باید تـَرکـــــ کنم !
ســیگار را
خانــــه را
زندگـــی را
و باز پُــکــی دیگــــر می زند







خواســتن ، همیشه توانســتن نیست ... گاهی فقط داغ بزرگی ست که تا ابد بر دلت خواهد ماند ... !







تونل ها ثابت کردند که حتی در دل سنگ هم ، راهی برای عبور هست ...
ما که کمتر از آنها نیستیم ، پس نا امیدی چرا ؟










دقت کردین تو فیلمای خارجی پلیس شش تیغ کرده و مرتبه و کلت دستشه و مجرم ریشو نامرتبه و کلاشینکف دستشه اما تو فیلمای ایرانی این موضوع کاملا برعکسه



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: سارینا خوشگله تاریخ: پنج شنبه 21 ارديبهشت 1391برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لینک ثابت